آشنایی با مدال پنجمین دور ه مسابقات جهانی واترپلو آقایان
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پنجمین دوره مسابقات جهانی واتر پلوآقایان از 24 لغایت 27 ماه می( سوم خرداد لغایت ششم خرداد) سال 2015 میلادی(1394شمسی) درایران- تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گفته رییس فینا این مسابقات قرار بود با حضور 12 کشور ( 4 کشور از قاره آمریکا، 4 کشور از قاره آسیا،2 کشور ازقاره اروپا و 2 کشور از قاره آفریقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژی فینا(فدراسیون جهانی شنا) در اتخاذ سیاست‌های مربوط به رشته‌های آبی که اصل بر یکپارچگی، اتحاد و ایجاد فرصت و موقعیت یکسان برای تمام کشورهای عضو فینا استوار است. هدف از برگزاری مسابقات جهانی توسعه شنا فراهم کردن فرصتی مناسب برای دوازده کشور است،که بتوانند در فضایی عادلانه با تیم هایی در سطح خودشان رقابت کنند.

این مسابقات در نهایت با حضور10 کشور شامل اندونزی،اروگوئه، تونس،آذربایجان،کویت، مراکش،اتریش، مالت، گواتمالا و ایران برگزار گردید.

ساخت مدال ورزشی این مسابقات به سفارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ، توسط شرکت تبلیغاتی نشانه سازبه شکلی زیبا طراحی و ساخته شد.

متریال (جنس) مواد استفاده شده درساخت این مدال ها از زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز و برای اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به تولید رسیده است.

لازم به ذکر است که اغلب مدال های ورزشی دارای ظاهری دایره ای شکل بوده و از جنس فلز ساخته می شوند که به واسطه یک بندیا روبان زیبا به گردن برگزیدگان مسابقات ورزشی و غیر ورزشی آویخته می شود.

مدال ورزشی دارای انواع دیگری نظیر شیلد( مدال جعبه ای) و مدالیوم ( مدالیون) است.





:: موضوعات مرتبط: مدال و شیلد , ,
:: برچسب‌ها: ساخت مدال ورزشی، قیمت مدال ورزشی، سفارش مدال ورزشی، مدال ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: